Världens underbaraste...

Kolla nedan vad som sattes upp på väggen idag av världens finaste pojkvän! Min adventskalender... hihi.. Ett paket om dagen ända fram till jul. Jag längtar som en galning tills jag får öppna det första paketet imorgon bitti:)

Idag har mamma, pappa o Erik varit här o hälsat på :) Vi var i domkyrkan på förmiddagen, sen åt vi älgstek med massa goda tillbehör här hemma samt pepparkaks- och chokladmousse till efterätt. Mums! Eftermiddagen spenderades med kortspelande och sen åkte vi in på julskyltningen. Ikväll har vi varit och druckit glögg o spelat kort hos Zandra. Just nu är det paus i Wallanderfilmen - som vi faktiskt inte hade sett innan!

Imorgon börjar studentlivet igen. Skola 9-15 o sen får vi se. På kvällen är det sista tillfället på buggen. Tiden går grymt snabbt! Förresten har vi fått julpyntat sååå fint och mysigt här hemma :) Älskar det! Allting e framme; adventsljusstakar, belysningen + granriset på balkongen, alla juldukarna, tomtar, glitter och julstjärnor samt en julgrupp som jag gjorde igår. Dessutom bakade vi lussekatter och pepparkakor igår, och satte upp apelsiner med nejlikor i fönstret. Helt myspys. Tyvärr blir det inte så bra på foto, svårt att få fram mysstämningen.. så skippar bilderna. Ni får föreställa er istället :)

Nu ska jag kolla vidare på Wallander...
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Vad sött av honom! :) Har han en med?

2008-12-01 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback