Big Love!

Idag firar jag och min underbara pojkvän 2 år tillsammans! Vi har fått en mysig morgon tillsammans (iof sig beroende på att jag glömt ge honom busskortet så han missade första bussen men iaf...) och ikväll ska vi ut och äta god middag på Maido här i Växjö! Ska bli supermysigt! Det "riktiga" firandet blir sen den 31 okt-2 nov med en weekend i Stockholm, bo på hotell med härlig hotellfrukost, äta mysiga middagar, shoppa i huvudstaden och gå på teater! Lovely :)



Helgen har varit jättebra! Lugn och skön. I lördags var vi hos Kents föräldrar och åkte bland annat ut till skogen. Som vanligt tänkte, och sa, jag att "tänk om jag får se en riktig älg idag" (har ju bara sett på djurpark förut) och äntligen fick jag det! När vi var på väg hemåt igen stod där en stor älg mitt på vägen! Vi fattade inte först vad det var någon av oss utan Kent stannade bilen och sen tog det flera sekunder innan vi började famla efter mobilerna för att fotografera (vilket vi inte hann). Älgen stod där och stirrade på oss helt länge, sen gick den över vägen och efter kom kalven! Så häftigt :) Det gjorde min dag... hehe...

Nu ska jag snart iväg till min VFU-skola för att diskutera temat lite med personalen där. Sen i eftermiddag är det skola 13-16 och sen in till stan och träffa min älskling :)

Ha en toppendag, och glöm inte kolla in
receptakuten!

Kommentarer
Postat av: gila

Hoppas er lax var lika god som vår :) Antar receptet hamnar på din blogg sen så får kolla ind e då! Nu ska jag nanna, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback