Hur man trollar bort fett hår...

Det började ösregna ute ca 10 minuter efter att jag skrev det förra inlägget. Tur jag inte gick ut! Skulle ju egentligen ha duschat med nu på förmiddagen eftersom mitt hår är äckligt fett och jag förstår inte varför! Jag brukar duscha håret varannan dag men på sista tiden har det blivit fett så ofta att det nästan behövs varje dag. Nu ska jag i alla fall vänta tills ikväll, och tills dess kamouflerar jag håret med hjälp av hårband och flätor. Blev ganska bra ändå, men upptäckte att hårsnoddarna ser olika ut på fotot, får fixa till det strax.

Ikväll blir det dusch i alla fall, för imorgon ser det ännu jäkligare ut... Nu ska jag byta om och sen snart ge mig iväg till praktiken. Har ingen exakt tid jag börjar idag, men tänkte va där nån gång mellan halv tio och tio.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback