Lat

Fasen också. Jag skulle gå ut och gå idag, därför jag gick upp i god tid trots sovmorgon. Nu känner jag dock inte alls för det... helt grått ute och alldeles blött (även om det inte regnar just nu). Men hmm kan man verkligen va duktig jämt? Jag är ju redan uppe i 1700 minuters träning de senaste 30 dagarna, vilket motsvarar 56 minuter per dag i snitt. Inte så himla dåligt ändå väl?

Idag ska jag köra bil till praktiken. Skönt. Så kommer jag inte hem så sent ikväll trots allt. Med bussen hade jag vart hemma ca halv åtta, nu borde jag vara hemma senast kvart i sju. Förhoppningsvis tidigare.

Annars händer inte mycket. Snart är det Stockholm för oss :) och helgen efter kommer massa folk (typ Bollerupreunion...) hem till oss för lite partaj och annat trevligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

56 min /dag i snitt!? Jäklar!!! Varför har inte jag den motivationen, orken, tiden och lusten :(

2008-10-28 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback