Rain rain rain

Som vanligt regnar det i Sveriges regnigaste stad.. Fast det ser nästan ut att kunna bli uppehåll senare idag faktiskt! Imorse däremot vräkte det ner, så jag var snäll och gick upp halv sju för att köra Kent till stationen så han slapp cykla i regnet. Med andra ord har jag varit vaken länge idag, men det är ganska skönt faktiskt. Har hunnit äta mumsig frukost med färsk ananas *love*, läst alla bloggar, kollat mail, förberett lite inför VFU:n nästa vecka m.m.

Nu ska jag snart iväg in till stan för bildlektion; slöjd. Undrar vad vi kommer få göra? Hoppas det är något jag kommer ha användning för, det vet man ju aldrig. Bilden har inte varit så jättegivande, tyvärr... Inte som musiken, idrotten och dramat i alla fall!

O förresten, vårt 2-årsfirande i tisdags vart så himla mysigt! Bästa kvällen på länge tror jag :) Som vi skrattade och hade oss... haha.. helt underbart!

Nu ska jag gå på toa, sen ut och plocka upp mina medresenärer. I eftermiddag verkar det inte bli något jobb, så dår får jag väl försöka plugga lite och ja, roa mig på nåt sätt. Kanske träffa Zandra lite? Kent kommer inte hem förrän typ sju ikväll så...

Ha en bra dag!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: gila

Jag gillar iofs att gå ut i regn, men har helt tappat lusten denna veckan. Kan vara pga mens och ett enormt sötsug, som jag tyvärr dumt nog gett efter för hela tiden. Men det är slut nu, vet att jag har disciplin men det är inte lätt när man bor tillsammans med en gottegris ;) Men det ska väl lösa sig, fick en chock imorse bara och måste göra någonting åt det. Så frånochmed nu så blir det inget godis eller läsk mer, och ej kakor eller liknande. Hmm.. Får se hur länge det går! Ha en trevlig promenad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback