Sovmorgon?

Kunde ha haft sovmorgon idag då arbetsdage n inte börjar förrän kl. 12.00 men valde at utnyttja förmiddagen till lite träning. 80 längder i simbassängen blev det :) Kändes skönt faktiskt, iaf efteråt! Nu öser regnet ner här så ska ta bussen in till stan för att ta nästa buss ut till Braås. Väl där (halv tolv) ska jag käka min medhavda lunch för att sen börja "jobba" (VFU) 12.00 som sagt. I eftermiddag blir det gympasalen och lite dramövningar där!

Sen ikväll kommer vi båda hem sent, är på resecentrum strax efter kl. 19 så ska gå och käka pizza. Kan knappt minnas när jag åt pizza sist, kanske i Halmstad i somras? Ska bli väldigt mumsigt iaf! Hoppas jag inte känner mig lika nedstämd som jag gjorde igår. Va trött, kände mig nere och vi skippade buggen vilket gjorde att man kände sig ännu mera kass... men men, gjorde iaf mina armhävningar igår. 150 stycken sammanlagt för att vara exakt. Phu!

Nu ska jag upp i förrådet och leta rätt på mina gummistövlar, sen iväg till bussen!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin L

Det är bara att klä sig rätt.

Gummistövlar är ju dessutom modernt o trendigt nu. Vad har du för några ?

2008-10-21 @ 18:30:38
Postat av: Zandra

Hejsan svejsan! Hoppas du hade en bättre dag i går och en ännu bättre dag idag. Här är det sovmorgon som gällde och nu är det frukostdags:) Sen förbereda inför morgondagens seminarium:) och promenad såklart :) Jogga, jogga!

2008-10-22 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback