Stockholm!

Om 45 minuter går tåget mot Stockholm! Tjoho! Ska bli en härlig helg i huvudstaden med (förhoppningsvis) mycket shopping, god mat och tjusigt hotell :) Vi får bara hoppas att resan går bra och att snön inte ställer till några problem, men det tror jag inte.

Lite chockad man blev igår. Visst, hade hört att det skulle bli snö, men vem tror på det i oktober när vi knappt brukar få nån snö alls på hela vintern? Nåväl, det föll en hel del snö. De största snöflingor jag någonsin sett! Väldigt vackert, men att gå hem i kylan från skyttet sen var inte det roligaste. Kraftig motvind, kraftig snöfall och otillräckligt med kläder på de flesta barnen.. Njaaa, ingen höjdare direkt. Men sen var det bara att hoppa in i en varm bil och åka med Kent hem! Den resan tog för övrigt lååång tid. Men bättre att man ligger extra lugnt i sånt väder än stressar.

Tyvärr har jag ingen bild på snön och snart lär den ju va borta igen! Men men, nu ska jag packa det sista och göra mig färdig.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: gila

Hej!! Åååh vad mysigt de låter :) Jag blir lite avis! Jag älskar ju snö så himla mycket men här nere blir det sällan snö, men iom att "vintern" är tidig i år så kanske där finns en liten chans ändå. hoppas hoppas Hoppas dessutom att ni får en härlig helg i Stockholm! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback