Uppslukad

Det bästa jag vet (gällande skolan då) är nog när jag får en bok i händerna alt. är på en föreläsning där jag verkligen får nya perspektiv och insikter i saker och ting. När texten ger mig aha-upplevelser, nya idéer och får mig att reflektera över saker jag gjort och vill göra. Nu har jag precis läst en sådan bok och det är så underbart att bli alldeles fylld av inspiration och reflektion på nåt sätt. Det är svårt att förklara. Jag hoppas att alla känner så någon gång, för det är då man, eller i alla fall jag, känner sig ännu mer säker i sitt val av yrke, hur man vill arbeta med det och hur man kan bli så bra som möjligt på det man ska arbeta med.

Nu ska jag gå och diskutera temat med min temagrupp :) Har massa idéer och det känns som att temat börjar utkristallisera sig mer och mer, i alla fall för mig. Får hoppas vi kommer fram till några bra saker idag, hur vi vill arbeta och sådär.

Ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: gila

Hej! Stretching ingår i passet, och de senaste veckorna har jag tränat mest konditionspass med lite styrka, och jag stretchar varje gång men får lite träningsvärk ändå. Igår tränade jag en timmes styrkepass och 40 minuter kondition/styrka och stretchade, men första gången man kör bodypump på ett tag får man en träningsvärk som är GRYM, efter andra gången är den inte ens i närheten, så det är bara första gången. Det var det förra perioden jag körde också. Så JO, jag stretchar bra. Det är dessutom mest i ben och häck jag har träningsvärk, efter alla utfall och knäböj, men det är som sagt mest första gången bara när man tränar dem så intensivt. :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback