After School

Ikväll blir det After School på Sivans för mig och Zandra. Jag hoppas i alla fall att jag kommer in, har inte lyckats skaffa mig nåt nationsmedlemskap än så får väl försöka snacka mig in ändå.

Dagen har annars spenderats först med en superskön promenad i det fina höstvädret (som dock försvunnit nu...), därefter fika med min VFU-lärare på Broqvist inne i stan. Såå fint och mysigt café med massa goda kakor! Sen har jag varit hemma hos Zandra i typ tre timmar eller nåt och gjort egentligen ingenting. Ska passa på att diska nu innan Kent kommer hem, sen byta om o fixa till mig och sen After School. Kent ska på After Work med jobbet med :)

Jag är dålig på bilder jag vet. Ska skärpa mig...

Kommentarer
Postat av: gila

Ah jag har faktiskt några av dem, så de ska jag kolla in :) Jag har tänkt ta med mig tre stycken. Tack för tipset! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback