Back in school

Nu har skolan börjat igen och det känns faktiskt ganska lugnt. Vi har fått en uppgift till nästa vecka där vi bland annat ska intervjua våra VFU-lärare och det är ju alltid trevligt.. hehe.. så vi ska ses på ett fik nere i stan på fredag och prata lite :) Blir roligt! I övrigt har vi rätt lugnt med mestadels litteratur som vi redan använt oss av och inte alltför mycket föreläsningar. Blir en hel del dagar i skolan dock så vi har mycket rörelse (idrott), musik, bild och drama. Men sånt e bara kul!

Annars har jag jobbat både måndag och tisdag denna vecka. Vi får se om det blir mer jobb, tror att jag borde hinna jobba ganska mycket nu i september så får hoppas det blir en del! Sen blir det ju inget jobb alls under tiden vi är ute på VFU.

Nu ska jag läsa lite och sen ska jag försöka springa en runda i förmiddag med, sen blir det kanske lunch med Mario (tredje gången gillt....) och så föreläsning i eftermiddag. Ikväll har de musikcafé på Tufvan så kanske ska dit en stund då, kan ju vara mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback