Effektiv morgon!

Idag har jag varit grymt duktig! Det måste man få vara ibland, eller hur? Jag har läst och skrivit om samverkan mellan fritidshem och andra verksamheter och fått hela texten färdig. Dessutom blev jag väldigt nöjd med den (och det är inte alltid det händer, kan jag lugnt säga...). Nu känns det plötsligt väldigt mycket lugnare inför nästa vecka :)

Annars idag så funderar jag på att kanske springa en runda. Det var över en vecka sen sist (har ju varit sjuk så får ksylla på det) och nu börjar det snart rycka i benen. Eller i alla fall i min hjärna som anser att jag måste sätta igång igen. Eftersom jag nu har lite tid över så kanske det får bli en kortisrunda (3,5 km).

I eftermiddag ska jag jobba 13-16.30. Skolan har jag varit på många gånger förut och jag ska dit imorgon eftermiddag också för att jobba så det känns bra :) Det var ett tag sen jag var ute och jobbade sist nu känns det som, även om det faktiskt bara var en vecka sen.. haha!

Nej, byta om till träningskläder då...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback