Freaky friday

Så var det fredag igen då. Veckorna går så fort... Idag står det bild på schemat från 9-12, sen ska jag plugga konflikthantering i eftermiddag. Funderar på att kanske sätta mig i biblioteket (hålla dig sällskap, Zandra?). Eller så sitter jag hemma, ska i alla fall hem och äta lunch. Gjorde en supergod köttfärspaj igår som ska avnjutas till lunch idag med!

Ikväll blir det kassler med ris och currysås till kvällsmat och efter det ska vi på bio :) Patrik 1,5 är det som lockar oss dit, och vi har redan laddat upp med massa godis inför biokvällen! Hihi.. Jag har varit så nyttig denna veckan så förtjänar verkligen lite godis idag. Dock har det inte blivit mycket motion, bara en löprunda i måndags och sen en promenad i onsdags, men med min förkylning vågar jag inte göra så mycket mer heller.

Imorgon har Zandra inflyttningsfest/födelsedagsfest! Ska bli kul :) Partaja på Sivans hela natten sen! Oj, nu kom visst solen fram där ute... ser helt fint ut :)

Nej, nu är det dags att ta på linserna och sen ska jag väl ge mig iväg till skolan. Hoppas bilden ger något idag och inte bara är massa flum eller tråkigt. Hmm.

Ha en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: gila

Tack :) Nja, vi åt på restaurangen sm gränsar till Romantica, vi trodde vi åt på R, men gränsen gick visst vid vårt bord. Men vi åt där tidigare i veckan. Där är supergott :) Jag testade Chicken Kavarma, på Sea Star som du sa. Billy testade det också där. Han gillade det och jag gillade det inte. Men kul o testat :) Min hawaii steak från romantica eller Shopska från överalt var bäst :P

Postat av: milla / hälsofreak

jag håller med, pineapplesalsa är sjukt gott i tacos! mums! :o) kram!

2008-09-20 @ 10:50:28
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback