Fredag!

Så är det äntligen fredag och helg igen! Veckan har gått så himla fort, kan knappt förstå det... Mycket skola har det varit, eller rättare sagt skolarbete. Haft en del att skriva på och sådär men det har gått bra :)

Idag har vi ingen föreläsning och jag har ingenting att läsa direkt eftersom jag har bra framförhållning... Jag ska dock jobba i eftermiddag på en skola där jag inte har varit tidigare - spännande. Lång dag, från 12.30-18 men förhoppningsvis har de inte barn så länge, vi ska ju ha spelkväll med Rikard o Zandra kl. 18.30. Jag sa att jag helst bara kunde jobba till kl 17 o de trodde inte att de hade barn mycket längre än så så vi får hoppas på det!

Ikväll blir de spelkväll alltså! Roooligt! Jag älskar att spela spel. O så ska vi dricka lite vin med.. hihi.. men blir nog ganska lugnt, Kent ska köra hem till Mörlunda imorgon bitti så han kan inte dricka mer än nåt glas till maten o jag tar det nog ganska lugnt jag med.

Nu ska jag ut och gå promenad så man får lite motion idag med, sen blir det att duscha och sen går ju tiden så fort så det är väl dags att käka lunch typ.. haha..

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback