Grattis på födelsedagen!

Ett stort grattis på födelsedagen till Zandra, som fyllr 22 år idag! Det är lite sent nu, men jag har ju redan grattat dig flera gånger innan idag så hoppas det är bra ändå :)


Jag o Zandra för ett par, tre år sen....

Ikväll har vi varit på födelsedagsmiddag för Zandra hemma hos Rikard. Supergod mat fick vi och jättegod kladdkaka med maschmallows till efterrätt! En kung i köket ;) hihi.. Spelade lite spel sen och hade det allmänt trevligt!

Igår hade vi myskväll hemma bara jag och Kent. Grillade (för sista gången i år) till kvällsmat och lyxade sen till det med snabb tiramisu och lite godis framför en film jag hyrt och farsen som gick på TV. Så skönt att bara vara vi en kväll, har inte fått så mycket egentid (eller kallas det tvåsamtid??) i veckan innan så.

Imorgon börjar allvaret igen. Ska läsa och så imorgon bitti, sen seminarium. I veckan är inget jobb inplanerat än i alla fall, vi får se hur det blir med det så småningom. Onsdagen är ju helt tom än så länge, men kan komma nåt grupparbeta och så som ska göras så får se. Kanske ska jobba på Sivans på onsdag med. Måste bestämma mig! Plus anmäla mig till Myggjakten... mycket som händer nu!

Just nu är det sängen som väntar. Eller kanske mest den snygga killen som ligger däri :D
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej!

Tack för en härlig dag och kväll!

2008-09-14 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback