Hiphop-Cissy

Jag måste ha hjälp! Imorgon ska jag på en sittning där vi har olika teman och jag har hamnat i gruppen som ska vara hiphoppare. Ni som känner mig vet nog att hiphop är kanske inte riktigt min stil, så jag skulle behöva lite tips. Vad ska jag ta på mig? Hade jag haft ett par baggyjeans hade de åkt på direkt men jag har ju inga, och har eg ingen lust att lägga ut massa pengar på det heller :S Och jag vill inte gå runt i massa stora kläder som man ser helt tjock ut i haha... Funkar det att bara ha typ vanliga jeans, lite kedjor o sånt (om jag hittar??), ett snyggt, enkelt linne (kanske mer street men iaf) och typ mössa/keps? Haha.. och vad gör man med håret? Som sagt, hjälp mig! Helst ikväll, för festandet börjar redan kl 15 imorgon....

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Hann inte läsa ditt inlägg innan det var dags för festen :P Tänkte du kunde ju lånat Kents byxor!

2008-09-27 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback