Hiphopper + djungeltema

Det blev nog lite hiphopstil över mig igår till slut i alla fall haha... Fast det är ju inte riktigt jag :P Fick lånat ett par byxor och fick hjälp av håret av Yvonne :) Tacktack! Har värsta fina lockarna idag efter att ha sovit med flätorna med....

 

Kvällen blev dock inte så lång för mig. Förfesten va himla kul när vi väl kom igång och det blev en hel del shotar där (troligen några fler än jag hade behövt), och efter förfesten drog vi bort till Sivansängen för lite lekar. Jag och en tjej till lyckades till slut komma in till en toalett (vi hade typ panik...) och sen var det dags att gå in på Sivans och själva sittningen. Härinne gick tiden så himla fort och det var nästan lite för bra fart på det hela, iaf för mig. Jag hann knappt äta och det var sånger och grejer hela tiden så man hann inte prata nåt med dem man satt med. Lite synd. Jag va ju dessutom redan rejält påverkad och när vi skulle gå vidare till mellanfesten valde jag att gå hem istället. Kan tilläggas att klockan va typ 8 då... Kom hem till min söta pojkvän som tog hand om mig när jag bara började gråta helt mycket utan anledning, typ som på nollningen förra året, och jag minns knappt vad jag gjorde heller. Vaknade vid 2 inatt och var sjukt törstig så gick upp och drack och upptäckte att jag glömt ta ur mina linser, men på kvällen igår hade jag ändå mina glasögon på mig så Kent trodde att jag tagit ur dem. Märkligt! Idag mår jag i alla fall alldeles prima och har haft en mysig morgon med god frukost och massa mys :)

Nu till djungeltemat... Jag ska ha en idrottslektion, typ, på tisdag med djungeltema (har jag tänkt). Problemet är dock att jag inte lyckas hitta de låtar jag vill ha till. Ett av kraven är att vi ska använda oss av musik (detta är en uppgift i utbildningen alltså). Så nu tänkte jag kolla om nån har bra musik att skicka till mig via msn, eller om någon har bra tips på musik? Jag vill gärna ha låten "mitt i djungeln, den stora djungeln där sover lejonen..." ni vet, men jag lyckas inte hitta den någonstans! Behöver fler låtar än den med så... Hjälp mig gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback