Love!

Idag är det 2 år sedan vi träffades! Två år sedan den där underbara natten på Slagthuset i Malmö då jag föll för det vackra leendet och de klarblåa ögongen. Två år sedan jag för första gången blev kär vid första ögonkastet och två år sedan jag valde att satsa allt jag kunde på att det skulle bli vi. Jag är så glad att jag gjorde det, jag är fortfarande upp över öronen förälskad i dig och jag hoppas att det kommer vara vi två för alltid!

Jag älskar dig, Kent!

Middag i underbara Bulgarien på restaurang Romantica!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis ni är så underbart söta. hoppas kunna någongång bli lika lyckliga som ni.kram

2008-09-22 @ 14:39:09
Postat av: gila

Grattis till er!! Du är så värd det :) Härligt att se er så lyckliga :)

Postat av: Alexandra D

Grattis och lycka till i ert fortsatta liv tillsammans! Kram

2008-09-22 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback