Måndag morgon

Jag har haft en effektiv morgon igen. Planerat färdigt inför rörelsepasset imorgon eftermiddag, så nu ska jag bara bränna en skiva med. har fått lite hjälp med musik (som tur är!) så det ska nog gå bra. Dock har jag inte lyckats skaffa den låt jag mets av allt ville ha men men.. det får gå ändå!

Jag ska nog ge mig ut på en rask promenad nu, sen väntar duschen och sen skolan! Ikväll är det bugg som vanligt på måndagarna och sen väntar sängen. Phhu! Måndagarna är såna dagar som verkligen springer iväg... Imorgon bitti sen ska jag morgonsimma har jag tänkt, så ska va i bassängen senast kl 08.00. Därefter har vi rörelsepass med skolan där kl 9, så lika bra att passa på att få in ett träningspass när man ändå är i simhallen.

Nej, promenaden nu då.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback