Morsning korsning!

Nu är det snart dags att bege sig till jobb. Känner mig mycket piggare och mer positiv igår än idag, så hoppas jag känner mig sådan när jag jobbar med. Igår var jag lite off... gav inte världens bästa intryck då kanske :(

Annars har jag massor att göra. Känns som man har massor att läsa, skriva, grupparbeta om m.m.... Ska försöka fixa en intervju ikväll med när jag kommit hem och så ska jag fixa ihop två frågor om konflikthantering (vilket dock inte är så svårt).

Myskväll blir det nog idag igen. Behöver det för at bli frisk! Varm chai latte och film - perfekt! Fast ikväll kanske det blir Idol.

Nu ska jag strax åka. Börjar klockan 8 så...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gila

Tack!! Jag förstod att några anade! Jag kan inte fatta att jag klarade hålla tyst. Men nu är det äntligen öppet, och jag är jätteglad! Tack :):) Han hälsar tillbaka!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback