Underbara vänner

Zandra behövde en paus i sitt pluggande idag så vi bestämde oss för att ta en gemensam fika hemma hos mig i eftermiddag för att hon samtidigt skulle kunna prova en jacka jag vill sälja. Jag skulle bjuda på mina underbara bullar med banan och choklad i och Zandra frågade om vi ville ha kladdkaka. Jag svarade att jag äter ju inte det nu i veckan men Kent tackar väl knappast nej... Jag trodde ju då att hon hade ett par bitar över sen i söndags och ville bli av med dem, ska tilläggas. Tror ni inte att hon dyker upp med en alldeles nybakad (fortfarande varm) kladdkaka hemma hos mig en stund senare? Wow, jag blev imponerad kan jag säga! Det har inte blivit nån provsmakning än dock, utan denna kaka tillägnas Kent när han kommer hem ikväll :D


Nu ska jag fixa mig i ordning (typ gå på toaletten haha) och sen blir det promenad i det fina höstvädret tillsammans med Yvonne. Förresten har vi haft friluftsdag ute på rörelsen idag (utbildningen) och det var skitskoj! Gjorde upp eld, byggde vindskydd, lärde oss göra knopar, gick tipspromenad, lekte lekar m.m. Allting höll vi själva i såklart och alla är grymt duktiga på det :)

Ikväll blir det tevekväll framför Idol... jag har nog börjat gilla programmet tror jag. Kan bero på juryn som är tusen gånger bättre än den gamla! Hoppas att Kent inte kommer hem alltför sent heller, han är och käkar "Västgötamat" hemma hos en i arbetslaget... kul saker de hittar på!

O just det, jag har blivit helt förälskad i Creedence Clearwater... så grym deras "Best of" CD är! Rekommenderas!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: gila

Åh gud kladdkaka.... jag tror jag dör :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback