Virrvarr

Inatt kunde jag verkligen inte somna. Mina tankar bara virvlade runt, runt, runt och jag kände mig inte det minsta sömnig. Jag önskade att jag haft en liten idébok vid sidan om sängen och att jag vågat tända lampan men jag ville inte väcka Kent som sov så gott. Tankarna osm virvlade handlade om praktiken. Det är iof sig några veckor kvar tills vi ska ut, men jag längtar massor och har så många idéer om vad jag vill göra! Många av idéerna har med temat att göra, jag hoppas verkligen att någon vill ha samma tema som jag, för jag har redan kommit på massa saker jag vill göra och det skulle vara väldigt tråkigt att inte få möjlighet till det. Jag kom också på en del smarta grejer som jag skulle vilja prova (helt allmänt) när jag är ute på min VFU och så kom jag att tänka på övningar/lekar som vi gjort på idrotten och musiken som jag kan testa när jag är ute och vikarierar samt på VFU:n. Jag gick faktiskt upp en gång och skrev ner några av grejerna i min tema-tankekarta som börjar bli ganska full nu. Måste snart börja på en ny....

Det går inte lika fort framåt med annat skolarbete men det funkar. I eftermiddag har vi seminarium och det har jag förberett mig till i förmiddag, skrivit ner lite stolpar och sådär. Imorgon ska jag förbereda mig "färdigt" tills onsdagens seminarium, började på det lite i förra veckan. Ska jobba onsdag förmiddag upptäckte jag så bäst att få det färdigt imorgon...

Ikväll ska Kent ha föräldramöte på skolan så jag och Zandra ska käka middag här hemma och ha lite tjejkväll - igen! Haha.. som i fredags. Fast då blev det ingen After School (maten var slut) utan vi åkte in till stan och åt på Hong Kong istället, tillsammans med Rickard. Efter det blev det tjejkväll med godis, glass och 27 Dresses som va helt okej.

Idag har jag sprungit en kort runda (3,6 km) och ska försöka få in en promenad i eftermiddag/kväll med. Vill ligga på över 1000 minuters träning den senaste månaden men just nu är det "bara" 991 minuter tror jag.

Nu blir det lunch! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback