Exkursion

I eftermiddag ska jag ut på exkursion med skolan. Gummistövlar på, med andra ord. Iof sig är det helt torrt ute, men hörde rykten om att vi ska ut på myren och då är de kanske bra att ha. Ska bli trevligt med lite utevistelse i alla fall. 

Idag är det vilodag från träning. Men kanske går en promenad ikväll i alla fall, blir så rastlös/känner mig så lat annars. Fast vi får se, kanske räcker det med exkursionen så är jag nöjd sen? Igår var jag på gymmet, stod på crosstrainern en halvtimme och styrketränade hela kroppen. Perfekt! Nästa styrkepass blir antingen imorgon eller på fredag, och löpning blir det på lördag. Jag är duktig nu!

Imorgon kommer Kent äntligen hem igen med. Som jag längtat! Igår var det vår 2,5-årsdag men den får vi fira senare nån gång. Imorgon ska vi på BigComedy så då hoppas jag på många skratt under kvällen. Ska bli kul!

Det är mitt liv för tillfället. Att jag skriver fast jag inte har nåt att säga beror på att jag inte har nåt att göra. Fast nu är strax maten klar så då kan jag ju äta i alla fall. Hoppas på att Zandra o Camilla kommer hit o håller mig sällskap framför Du är vad du äter ikväll... Snääälla!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback