Glad Påsk!

Äntligen är det påsk och långledigt, härligt! Idag har jag först tillbringat en timme på gymmet, sen slappat  och bara tagit det lugnt hemma. Vi gick en lång promenad i solen nu i eftermiddags och åt lite mellanmål/fika nere vid sjön. Mys!

I ugnen står det en janssons frestelse just nu, så ikväll blir det lite mini-påskbord för mig o Kent här hemma. Jansson, ägg, tre sorters sill o lite köttbullar. Men det räcker bra. Imorgon åker vi till Kents föräldrar (efter morgonens löprunda!) och sen blir det säkert mer påskmat där i helgen :)

Jag börjar verkligen komma igång med min träning nu. Två löppass per vecka och två styrketräningspass. Dessutom vill jag gärna hinna simma en dag i veckan, ska försöka klämma in det så småningom. Simning eller vattengympa. Köpte mig en baddräkt igår så nu ska den få komma till användning med! Kanske hinner det bli lite snygga muskler till sommaren? Vi får väl se...

Fick ett jättefint påskägg igår förresten. Med påskgodis, Lindorkulor och trisslott i :) Kent fick ett av mig med ungefär samma innehåll, som han fick leta sig fram till genom gömda ledtrådar. Jag gillar att hitta på sånt. Nästan roligare att hitta på än att själv följa dem och självklart (när jag hittar på) så var de på rim. Haha!

Jag önskar er alla en glad påsk!

Kommentarer
Postat av: bohoberry.se

Missa inte vårens stora modevisning!



Vi anordnar en modevisning där vi visar upp vårmodet med kläder från butikerna i Växjö!

Carpe Diem, Salong Gränslös & Makeupstore stylar modellerna



Det äger rum på Elite Stadshotell i Växjö kl 19.00, tors 16 april

Biljetter kostar 70 kr och kan köpas på Kompaniet i växjö eller genom oss



Kom gärna innan för att mingla med drinkar + alla som kommer får en gratis goodiebag!

Postat av: Gila

Skönt du håller koll på mig :) Jo jag har vart på gymmet lite också så ska skriva i, lovar :) Glad påsk på dig också, ha en skön dag!! Kramar!!

2009-04-11 @ 10:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback