Hungrig!

Min mage skriker efter mat just nu. Jobbigt. Men har tänkt äta klockan 12, dumt att äta tidigare med tanke på att kent kommer hem sent ikväll (efter halv sju...) så det blir senare middag än vanligt.

Idag har jag i alla fall varit hyfsat effektiv och tvättat, bakat bröd, läst ut miljödidaktiken inför nästa vecka samt skrivit lite i ett seminarium på Blackboard. Borde ju vara hyfsat facit för en förmiddag i alla fall, tycker jag. I eftermiddag blir det att plugga till tentan, ska svara på mina instuderingsfrågor, samt promenad och dusch. Min #%¤&# halsbränna är fortfarande kvar, tycker dessutom nästan att det blir värre, så någon träning är det inte tal om än heller. Så irriterande när man äntligen börjat komma igång, skaffat gymkort och allt det där. Så typiskt :(

Kanske blir det lite bloggande i eftermiddag med på receptbloggen. Men vi får se, inga jättespännande recept haha så vet inte om jag pallar. Ikväll däremot ska jag göra tonfiskbullar med ris och yoghurtsås - det ska bli spännande!

Vi gick ju i skogen och på ängen i lördags, tog massa fina bilder. Inget litet träd det här va? Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback