Jag på DagensMuffin

Hej på er!
Hoppas att ni haft en trevlig påskhelg med massa god mat och påskägg fyllda med godis eller annat gott :) Själv har jag haft det jättebra och det har ju varit såå härligt väder. I lördags oljade vi in våra utemöbler och på torsdag tar Kent med dem hem. Så kan vi äntligen sitta ute på balkongen igen :) Härligt!

Kent är kvar i Mörlunda, så nu är jag ensam tills på torsdag. Tiden kommer nog gå fort dock, har en del i skolan plus att läsa hemma så. Dessutom kanske jag ska ut o käka med min VFU-skola och så ska jag hinna träna en del. Fullt upp! Idag blev det löpning igen, men usch vad seg jag kände mig. Tog mig i alla fall runt som jag skulle, och på lördag är det dags för nästa löppass.

Fick ett mejl idag om att mina muffins är publicerade på
DagensMuffin. En sida med över 800 olika muffinsrecept! Perfekt för mig som är inne i en muffinsbakarperiod just nu. Mina muffins som ni hittar där är tigrerade chokladmuffins, äppel- och mandelmassamuffins samt ost-och skinkmuffins. De recepten finns ju på min receptblogg också om ni vill kolla på just dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback