Klagomål

Någon klagar på att jag uppdaterar dåligt. Tycker inte det är så dåligt just nu, skrev ju igår... Innan dess däremot var det nästan en vecka sen. Nåväl, får väl försöka tillgodose detta önskemål i alla fall.

Börjar med att länka till en kul sida som jag hittade via Expressen. Här kan du testa hur snabb du är på att skriva på datorn. Det stod i artikeln till länken att om man va riktigt bra kunde man komma upp i ca 70 ord/minut. Själv har jag haft 47 som mest tror jag. Inte så dåligt ändå! Så här har ni nåt att roa er med idag.

Själv ska jag ta mig till skolan vid 11 för en föreläsning med Mats Trondman, som kan sägas vara lite hajpad (eeh stavningen??) här. Jag har inte hört honom förut så får väl se om jag hänger på :) Sen blir det "tjejlunch" med Zandra på stenladan. Lät som god mat idag, laxfilé med tomat och basilika samt potatismuffins. Ser fram emot det!

Förkylningen hänger sig kvar. O jag surar för det, men tar mig iaf ut på lite promenader så länge. Det var dagens uppdatering. Grattis er, och mig.

Kommentarer
Postat av: gila

Jag gjorde den dära fläskytterfilen idag, och jag ska hälsa från Nicke och Henke att den var mycket god! :) Den var verkligen toppen! Jag brukar aldrig använda vinäger, buljong och sådär så det är jätteroligt att få testa något nytt som detta. Imorgon ska jag göra lax och på torsdag ska jag göra din asiatiska gryta med ris, det var något med typ lövbiff eller så? :) Nicke älskar asiatiska så :) Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback