Ny vecka

Ny vecka innebär nya tag och nya utmaningar! Låter spännande va? Inte.. Försöker bara verka positiv för mig själv, eller nåt. Idag har jag skola 13-15 o sen kommer brorsan hit o hälsar på. Ska bli trevligt, det är inte alltför ofta vi träffas numera. Tänkte bjuda på lite mumsig paj till middag sen.

Innan dess, och innan skolan då, ska det promeneras och handlas på Willys. Lång lista idag, nu när lönen kommit in på kontot. Hmm inte så mycket lön iof sig... Har redan gjort av med mer pengar än jag får in denna månaden så. Men så är det jämt. Hoppas verkligen att jag får sommarjobb bara så att det inte tär ännu mer på sparkontot hela sommaren. Vill gärna kunna leva lite då med, inte hanka mig fram på 6500 kr/månad som jag gör nu (och då går jag ändå minus på kontot....). Tur att jag är duktig på att hushålla med pengar, även om det ofta känns som man snålar. Förra veckan åt jag lunch ute två dagar i alla fall, inte ofta jag gör det.

Nog med pengatjafs. Borde blogga på receptakuten. Har flera recept liggande tror jag, eller i alla fall två, men det går lite segt att få ner dem. Scotts i lördags va bra! Fast Henrik (sångaren) verka stöddig.. ingen publikkontakt direkt, utom med tjejerna som han väl raggade upp för att få lite extra kul senare på kvällen. De spelade bra musik i alla fall, och vi dansade massor. Riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja,ni måste komma o se den,ni får komma när ni vill,annars blir det ju fest den 16:e :) Jag hade jättekul i fredas. Ha det bra. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback