Scotts!

Äntligen lördag och jag är helt ledig denna helg! Det är jag visserligen alltid, men ibland har man ändå saker hängande över sig från skolan. Så känns det dock inte alls nu. Jag ligger bra till med alla uppgifter och tentan är överstökad. Skönt!

Idag är det ännu en solig, härlig dag på ingång. Vi ska strax ut på promenad, därefter blir det brunch på sivans med Zandra o Camilla. Kanske hänger med dem till systemet i eftermiddag för ikväll är det partaj som gäller. Vid tretiden drar vi igång hemma hos Markus o Jossan, i deras nya hus, och sen är det party all night long på Rinkdansen i Alvesta till Scotts som spelar :)

Gick förbi Växjösjön i torsdags och där är så fint! Växer massa vitsippor på sina ställen, lyser upp så härligt :) Det blir nog samma runda idag, en 5-6 km ungefär. Lagom promenad.

Kommentarer
Postat av: gila

hallå! jadu :P jag har faktiskt inte haft lust alls.. inte känt för att skriva utan har hittat på saker hela tiden. sorry :) japp vi ska till sundsvall till midsommar, åker den 17:e och hem fyra dagar senare så tyvärr kan vi inte komma på midsommarafton till er :( detta har vart bestämt sen jul så.. vi ska fira en födelsedag där uppe med.. :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback