Tentadag!

Idag är det dags för tenta, om närmare bestämt en timme. Jag har kanske inte haft den bästa uppladdningen för tentan, men däremot inför midsommar. Kunde inte somna igår kväll, var inte ett dugg trött, och istället låg jag och kom på lite idéer inför årets midsommarfest. Kan ju inte avslöja för mycket men jag är sjukt nöjd :) Inte alltid det lättaste att komma på nya idéer... Men nu är jag nöjd! Det kommer att bli en superfest som alltid!

Nu ska jag nog trycka i mig lite mumsig frukost, kanske läsa igenom anteckningarna en gång, och sen är det dags att bege sig mot Stenladan våning 2. Första tentan och jag känner mig verkligen som en nybörjare haha men Kent har berättat för mig hur det går till... :P

Tonfiskbullarna igår blev supergoda förresten. Har inte hunnit lägga in receptet än dock, kommer nog på receptbloggen i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Weee... längtar så! Först återträffen helgen innan och sen midsommar fest! Jag kommer självklart!!!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback