Träningsdag!

Idag har det blivit många minuters träning... 15 minuter crosstraining, ca 45 min styrketräning, 40 min vattengympa och avslutningsvis ca 35 minuters kvällspromenad. Phhuu! Över 2 timmar totalt. Härligt! Fast såna här dagar blir det inte ofta, bara just nu som jag är helt ledig från skolan som det går. Tur att Camilla o Zandra också har tid då bara :)

Annars idag har jag jobbat, liksom igår och i måndags. Så lite pengar får jag ut nästa månad med :) Blir väl en 1300 kr ungefär, inte mycket men mer än inget i alla fall. Och några hundralappar i maj med.. hehe.. har vikarierat som elevassistent - kul!

Imorgon är jag i alla fall ledig, men har en hel del på Att göra-listan... Ska kolla igenom mina inlämningsuppgifter och skicka in dem, skriva ut min rapport som ska lämnas in på fredag, diska, baka bröd och kanske muffins samt ge mig ut på en löprunda. Blir säkert nån promenad med om det underbara vårvädret håller i sig! Dessutom ska några nya recept ut på receptbloggen har jag tänkt, bl.a. ett grymt gott fiskrecept som vi testade i måndags.

I helgen är det Malmö som gäller. Träffa mamma o pappa, sen blir det partaj på lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: gila

Jadu!! Det e Nickes mamma so har ögonen på alla loppis som finns, vart det var är jag inte säker på, vi skulle åka med dom. TROR det var ngnstans vid mässhallarna, alla scoutkårar... TROR. Börjar klockan tio iaf! :)

Postat av: gila

Kan inte fatta hur ni klarar det på 2000 kronor... Låter jättelite:/ Men bra såklart! Vi gör av med minst 3000kronor på mat, och schampoo osv då, det man handlar i sin affär liksom. Försöker ändå inte handla det dyraste, de gör jag sällan men det blir en massa pengar av det ändå. Och tillkatten och sådär.

2009-04-02 @ 21:09:28
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback