Begravningen

Begravningen var fin. Den var fruktansvärt jobbig, jag trodde flera gånger att jag skulle svimma. Jag var så varm och andades så fort fast jag försökte vara lugn. Men det var vackert. Vi hade valt jättefina psalmer och Ann-Sofie sjöng helt underbart. Kyrkan var smyckad med mängder av blommor från alla möjliga håll och ja, det var så fint. Vi har varit ute på kyrkogården nu de dagar som gått sen i fredags och det är jättefint där med alla blommor som nu lagts ut.

Fortfarande är det dock lika märkligt. Omöjligt att förstå. Så kommer det nog att kännas länge till. Det känns som att man plötsligt tvingas bli väldigt vuxen. Göra saker som man inte skulle behöva göra förrän om många, många år till. Man blir tvingad att klara sig själv. Även om jag såklart har pappa och många andra, men ändå.


Jag ska försöka att inte bara skriva om detta. Det blir en väldigt nedstämd blogg, men samtidigt är det så det är just nu. Tungt. Även om jag har roligt med, jag skrattar med men ibland kanske lite halvhjärtligt. Man vågar inte riktigt ha roligt, fast man vill...

Jag är kvar här "nere" några dagar till nu. Sover hos pappa och tillbringar dagarna i Arrie med att ordna massa grejer, rensa ut och ja, allt sånt som måste göras. Kent, jag saknar dig redan. Du är alldeles underbar, den bästa killen man kan tänka sig. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tiden går snabbare än vad man tror och snart är du uppe hos oss igen :) Kram Gumman!

Postat av: Madde

Bara att säga till om ni behöver hjälp med något... tänker på dig! kram

2009-08-24 @ 13:28:28
URL: http://madsworld.blogg.se/
Postat av: Alexandra

kramar om

2009-08-24 @ 22:14:18
Postat av: Lina

Begravningen var jättefin! Har tänkt mycket på dig sen jag fick reda på vad som hänt! visste dock inte vad jag skulle säga när jag kramade om dig på beravningen... Ta hand om dig! Kram

2009-08-24 @ 23:21:38
Postat av: Zandra

Hej gumman.Jag förstod nästan att du skulle vara borta hela veckan. Självklart gör så. Ska plugga tenta idag men jag lovar uppdatera bloggen under dagen. Skönt att ni får gjort så himla mycket nu innan skolan börjar.Tänker på dig! Kraam

2009-08-26 @ 08:31:22
URL: http://mysigajag.blogg.se/
Postat av: Millan

Jag har tänkt mycket på dig sen jag fick veta, men har hört genom Zandra att det är bra efter omständigheterna. Du är stark. kram kram

2009-08-26 @ 17:05:20
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback