Soligt

Äntligen börjar det bli lite sommar igen! Och då har jag världens bästa jobb när dagarna kan tillbringas på stranden och i vattnet med världens härligaste ungar :) Älskar det! Har plaskat o haft vattenkrig med dem idag, såå kul. Dessutom bättras ju solbrännan på och det klagar jag inte på...

Efter jobbet idag mötte jag upp Camilla på gymmet. Blev ett svettigt och jobbigt träningspass - behövdes! Var hemma rätt sent, så har bara hunnit duscha, käka, prata i telefon med mamma o Kent (som är hos sina föräldrar igen), sitta en stund vid datorn och fått i mig ett par melonskivor. Hade tänkt sitta ute på balkongen och läsa lite, men så blev det inte.

Och på tal om förra inlägget har jag faktiskt (!) inte vägt mig på ett tag nu, men imorgon är det dags igen. Tror jag. Om jag inte skippar det, så slipper jag tänka så mycket på det.. hehe... vet ju att jag skött mig på sista tiden så.

Nu är det snart dags för sängen. Börjar tidigt imorgon, även om det inte är nånting jämfört med fredag då jag måste gå upp kl. 5 för att öppna på jobbet klockan 6.00. Fyyyy! Men slutar iaf tidigt då, och det får jag vara glad för :) Är det fint väder så blir det nog stranden lite,  sen ska vi grilla hos Camilla på kvällen och därefter dra vidare in till stan och lyssna på RixFM-festivalen. Blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback