Töntig

Jag är så jävla töntig just nu. Håller på och nojar mig över min vikt hela tiden. Ligger typ ett kilo över det jag vill väga, och jag vet själv hur töntigt det låter - och är! Vet precis vad jag skulle säga om det var någon annan som höll på som jag. Men men... nån dag eller ett par dagar brukar jag tycka att det är okej att ligga över (för mig), men två veckor har det varit nu. Visserligen har jag varit krasslig och inte kunnat träna en del och så men, ja. Whatever. Kent ska gömma vågen för mig nu en vecka i alla fall. Blir skönt.

Idag hade jag tänkt överraska Kent med frukostbuffé på Hennings konditori. Eftersom de inte öppnade förrän 9 tänkte jag att vi skulle sova länge, men båda vaknade helt pigga vid halv åtta. Gav oss ut och sprang en runda då (före frukost...) och när vi var klara var det lagom att jag "råkat glömma köpa något viktigt till frukosten jag skulle bjuda på hemma" så vi fick hoppa in i bilen o köra iväg. Kent misstänkte rätt så snart vart vi var på väg, men sen när vi kom dit hade de sommarstängt! Suck.. Det stod inte ett ord om det på hemsidan. Köpte med oss lite frallor från Citygross istället och åt lyxig frukost hemma.

Nu kommer snart Markus o Jossan hit, o sen ska vi köra hela gänget till Kents föräldrar och så blir det kräftfiske där ikväll. Har laddat upp med mumsig potatissallad, grillspett med egengjord marinad, rabarberchutney och så har Kent bakat cheesecake. Vilken kväll, va? Får hoppas det blir många kräftor med till en kräftskiva så småningom...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja när blir krätskivan ;)

Postat av: Anonym

kanske gravid?

2009-08-02 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback