Älskade snöfall...

Det är så himla vackert ute nu. Snöade massa igår :) Helt vackert. Tyvärr gör det sig aldrig lika bra på bild, även om snöflingorna iaf fastnade litegrann. Kallt ska det bli okcså, runt -6 grader ute just nu tror jag. Brrr! O kallare ska det bli, men "såklart" verkar det bli regn och plusgrader på julafton...

Kameran verkar fungera bra igen! Det har den väl egentligen gjort hela tiden, och problemen verkar ha berott på att det varit för mörkt helt enkelt. Tur man har en klyftig bror som förstår sig på sånt :P Så nu lyckas jag ta lite bra bilder igen!

Idag är det skola 8-10, sen får vi se vad som händer. Kanske jobb? Annars ska jag krypa ner i soffan och läsa! Får ju inte träna eftersom knäna krånglar så vila är vad som ordinerats. Och klagar jag? Njae lite kanske, men ganska skönt med.. haha!

Igår var jag, Zandra o Camilla på stan. Blev en julaftonsklänning och julklappsinköp på BodyShop från pappa till mig :P Hjälpte till lite med julklappen där :) Har slagit in den o allt så blir spännande att öppna på julafton! På kvällen såg vi Bonde söker fru hemma hos Zandra o drack glögg och åt pepparkakor. Mys o mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ser ut som om ni fått mer snö än vi. Visst är det mysigt när det snöar och så lyser det ju upp lite på dagen.

Barnen älskar snön, vill ut och åka pulka så fort de vaknar!

Vart ska ni fira jul och nyår?

Kram!

2009-12-17 @ 12:57:56
Postat av: Madde

De är bra när man själv får vara med och köpa julklapparna så är man säker på att man får de man vill.

2009-12-18 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback