Hemtenta

Just nu skriver jag på min hemtenta i matematik. Eller ja, egentligen har jag väl paus. Är i stort sett färdig med den redan, men har en del saker att finputsa lite och en del som jag verkligen vill förbättre. Det är en klurig tenta, när jag först såg dem blev jag förskräckt men efterhand som man sätter igång så brukar det ju lösa sig, så också denna gång.

I eftermiddag ska jag jobba några timmar. Blir kallt att vara på fritids, det är alltid utomhus som gäller under de första 45 minutrarna ungefär och just nu är det ett par minusgrader ute. Tur att jag köpt nytt skidställ, blir bra att inviga det idag.

Sen ikväll ska jag o Zandra på djupvattenträning. Det har inte blivit så mycket träning för mig den sista tiden, men hoppas verkligen att djupvatten funkar med knät så att jag i alla fall kan gå på det passet varje vecka. Ska försöka ta mig till en sjukgymnast snart och se om jag kan få lite hjälp med övningar som kan hjälpa.

That's it. Fick förresten en ny tesil i adventskalendern idag. Uppskattat! Får hoppas att denna inte läcker ut alla tebladen som min gamla gjorde, men den nya ser i alla fall lite stabilare ut :) Hehe... mysigt med adventskalender btw. I år har vi gjort så att vi får öppna paket varannan dag.

Kommentarer
Postat av: RRfenty

Hej! nice blogg :D jobbigt med matte tenta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback