Jullov!

Nu har jag jullov på riktigt! Inga uppgifter över julen heller, utan bara någon bok som behöver läsas. De andra har jag redan läst ordentligt inför tentan i januari så. Skönt!

Älskar snön vi har här. Och vädret. Kallt men klart och soligt! Riktiga vinterdagar. Imorgon åker vi till Kents föräldrar, som tydligen har 30 cm snö... Kan ni gissa vad jag ska göra imorgon? Jepp, ut i skidbacken och åka pulka/snowracer!! Har packat skidställ, mössor och vantar mest känns det som...


Mysigt med mörkerbilder... hihi... Ikväll ska vi till Zandra på julbord! Årets första julbord för mig. Spännande att se vad hon har hittat på där :) Ska iaf bli gott och mysigt! Spela spel och se hur det gått för bönderna i Bonde söker fru.

På onsdag åker vi vidare ner till pappa för att fira julafton där tillsammans med honom och Erik. På juldagen ska vi till Bibbi, sen hälsa på farmor & farfar på annandagen och så äta middag hos min moster på mammas födelsedag den 27:e. Kommer kännas konstigt i jul. Första julen utan mamma... Jag hade velat göra fint vid graven nu innan jul, sätta dit någon blomma och tända ljus, men kan/hinner inte. Önskar att gravstenen var på plats till mammas födelsedag, men det verkar inte bli så heller tyvärr.

Så, eftersom jag inget internet har hos Kents föräldrar passar jag på att önska er en god jul och en mysig helg redan nu! Kanske kommer det ett inlägg till innan julafton hemifrån pappa, men det får vi se...

God Jul & Gott Nytt År!
önskar
Cissy


Kommentarer
Postat av: Millan

Det va riktigt mysigt och roligt igår :)

God Jul och Gott Nytt År!! Kraaam <3

Postat av: Emma

Hoppas ni får en riktigt bra jul...

God Jul och Gott Nytt År!

Hälsa farbror Janne och Kusin Erik!

Kram!

2009-12-19 @ 15:40:09
Postat av: Johan M

God Jul och Gott Nytt År. Hoppas ni får det trevligt, kan meddela att det är mycket snö i Sälen och just nu inte lika kallt som igår, bara -15 ca, och snökanonerna jobbar för fullt så det blir nog bra med snö i backarna tills ni kommer hit. Kram.

2009-12-19 @ 23:27:39
URL: http://www.johanmalmqvist.se
Postat av: Helene

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till dig med!

Hoppas du får det riktigt bra.



Kramar

2009-12-20 @ 18:29:18
URL: http://alskadsaknad.blogspot.com
Postat av: anna

Härligt att du lyckas så bra att hänga med i skolan. Det är grymt starkt. DU är en kämpe!



Önskar dig en fantastisk dag i snön i morgon och en underbar jul!



KRAAAAM

2009-12-22 @ 23:53:36
URL: http://nollsuicid.blogg.se/
Postat av: anna

Härligt att du lyckas så bra att hänga med i skolan. Det är grymt starkt. DU är en kämpe!



Önskar dig en fantastisk dag i snön i morgon och en underbar jul!



KRAAAAM

2009-12-22 @ 23:53:37
URL: http://nollsuicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback