Knäproblem

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och kollat mitt knä. Fick mycket beröm för mina fina löparmuskler på framsida lår, men desto mindre beröm för mina icke-existerande msukler på baksida lår. Troligen är det deras fel att jag fått knäproblem. Så nu har jag fått ett antal övningar som jag ska göra i gymmet i några veckor, så ska det bli bra. Var dessutom för svag överlag i mina ben för den distans jag springer. Skärpning, mig...

Sen har vi haft en jättebra föreläsning i eftermiddag! Härligt när det är så, kommer hem efter nästan fyra timmars föreläsning och känner mig ändå full av energi. Det händer inte varje dag direkt!

Ikväll blir det bara ta det lugnt hemma. Ska laga soppa till middag, kanske se några avsnitt av mysteriet på greveholm och sen är den ju äntligen ifnal i det oerhört spännande programmet Mammas pojkar :P Mycket soffa och tv ikväll med andra ord.

Borde kanske plugga lite med, men det blir imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback