Mysig dag!

Jag har haft en sån mysig dag idag! Vaknade tidigt, men vi låg kvar i sängen lääänge, lyssnade på julmusik o gosade. Sen blev det mumsig frukost med mannagrynsgröt som jag älskar. Vi tog en sväng på stan där jag provade lite klänningar och så inför nyår, men det verkar bli att jag använder någon av de jag redan har istället.

Till lunch åt vi tomtegröt, stekt ägg och jättegod citronsill som vi köpte på Husebys julmarknad. Jag fixade "överraskning" till vår glöggkväll imorgon, och Kent tvättade bilen. Sen har det blivit lite julklappsinslagning, julkortsskrivande och en härlig promenad i kylan med vinterpicknick bestående av pepparkaksmuffins och glögg.

Ikväll har vi ätit en älggryta som jag svängde ihop på måfå och som blev jättegod! Åtta portioner blev det av den, så nu vet jag ju iaf vad det blir för luncher nästa vecka.. hehe.. Nu ska vi strax slå oss ner i soffan och avsluta kvällen med Johan Falk - National Target och pepparkakor med brieost!


Imorgon kommer brorsan och hans flickvän på besök. Ska bli roligt! Förhoppningsvis kommer pappa också, men han ligger sjuk i feber så frågan är om han är frisk tills dess... Vi ska iaf äta god lunch, se på luciafirandet i domkyrkan och äta middag på Akropolis med Zandra, Camilla och Camillas dejt ;) Därefter blir det glöggkväll hemma hos oss!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ska bli så mys!Men träning och plugg står på mitt schema oxå ;)

2009-12-12 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback