Sista dagen

Idag är sista dagen på denna kursen, imorgon är det dags för nästa. Om ett par timmar har vi redovisning men dte känns ganska lugnt faktiskt. Tror det blir bra! Tiden går så himla fort, dagarna bara flyger iväg...

Jag brände ner Mysteriet på Greveholm och Sunes jul på dvd igår. Av någon anledning blev Sunes jul jättebra, men i Mysteriet på Greveholm hamnade avsnitten i oordning. Trots att jag kollade ordningen på datorn innan (att de låg i rätt ordning där, och att det verkligen var avsnitt 2 där det stod avsnitt 2 etc) samt la upp filerna en och en i bränningslistan. Gjorde ett nytt försök idag och det blev likadant. Dock ligger de flesta i ordning, bara att de inte följer varandra helt rätt. Men man kan ju se typ 6 avsnitt i rad eller nåt. Mycket märkligt!


Kent tog bilder på mig innan vi åt i lördags. Ser ut som en sån typisk modebloggsbild, fast det inte var meningen :P Synd den blev så suddig dock...

Utan suddighet såg jag ut såhär.. lite lagom inställsam haha!

Klänningen är den jag hade på begravningen. Har dock bestämt mig för att jag visst ska kunna använda den vid fler tillfällen, för den är jättefin och då är det onödigt att den bara ska hänga där i garderoben. Även om jag vet att någon är emot att jag har den på mig...

Nu ska jag förbereda mig det sista inför redovisningen.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag är inte emot de, bara lite jobbigt men du är väldigt fin i den så ha du den :)

Postat av: paulinn

hej. jag vet att jag e urkass på att höra av mig. jag tar på mig full skuld, jag har en förmåga att förtränga att tiden går och hur länge sen man såg sina vänner. det e år sen senast cissi!. herregud vi har ju umgåtts hela vår barndom, jag har alltid räknat dig som en väldigt bra vän som ligger mig nära om hjärtat och tycker det suger att vi inte ses eller pratar. tyvärr har jag inte kvar ditt nummer mer men jag vill väldigt gärna få det igen! mitt nya är i af 0737761129



detta kom kanske lite out of the blue, men ibland får man ju lite oväntade självrannsakningar. ha det bra

2009-12-09 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback