Bruten arm

Jahapp. Det var den skridskoåkningen det, nu blir det nog ingen mer i vinter. Det tog inte mer än 5 minuter på isen förrän jag föll (jävla fiskare som borrar hål i isen), tog emot med vänsterhanden och sedan med Kents hjälp fick ta mig av isen, in i bilen och iväg till akuten.

Två och en halv timme senare (rätt fort ändå!) kom jag därifrån med handledsfraktur och gipsad arm. Så nu blir det gips i fyra veckor, vilket e jävligt surt för det innebär att jag inte kan jobba nånting och därmed inte få in några pengar alls. Fan. Bland annat hade jag över 17 timmar inbokade de två följande veckorna...

Jaja nu får jag i alla fall prova på något nytt, för gipsad har jag aldrig varit tidigare. Hittills går det rätt så bra, har t.o.m. lyckats duscha alldeles själv :) Så jag ska nog överleva. Dessutom slipper jag diska på ett tag... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback