Färdigpluggad!

Nu har jag läst ut boken som denna lördag ägnats åt. Faktiskt riktigt intressant, synd bara att vi eg ska läsa den först om några veckor. Men när biblioteket kräver att man lämnar tillbaka böcker i tid så har man ibland inget annat val än att läsa i god tid. Har gjort anteckningar iaf, och hoppas att jag har uppfattat rätt saker.

Strax blir det promenad. Tror att det är rätt kallt ute idag så får försöka klä mig varmt. Ska komma ut i alla fall, har inte gått någon promenad sen i onsdags så har lite dåligt samvete... Ikväll är det ju partaj som gäller och med tanke på hur onyttig man är då så kan det vara ganska skönt med en promenad i ryggen också.

Frågan är vad jag ska ha på mig ikväll? Vill helst ha kjol/klänning men vet inte vilken. Hmm... Tänk om man hade världens garderob. En annan har ju inte så mycket att välja mellan tyvärr vilket gör det lite tråkigt. Gipset förstör liksom helhetsintrycket på ens outfit dessutom... Men om två dagar åker det av!! Frågan är dock hur dte kommer att kännas då. Är lite orolig. Dessutom har jag haft mer ont i armen de senaste dagarna än på länge innan, men det kan bero på föreläsningar vilka gör att jag inte rör på armen så mycket som jag behöver. Idag har jag inte ont - än i alla fall.

Nej, nu promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback