Fredag!

Äntligen fredag, snart helg och sen börjar den nya kursen, "En skola för alla". Skönt att slippa vara hemma hela dagarna... Fast det har jag inte riktigt varit denna vecka heller. I tisdags var jag ju på banken, i onsdags jobbade jag eftermiddag, igår likaså (ända till 18.30) och idag är det också jobb i eftermiddag. Tur att man kan jobba ihop lite pengar i alla fall denna månad också!

Ikväll ska vi på bio :) Jag, Kent, Zandra och Camilla. Först blir det middag på Hong Kong (kinarestaurangen som vi alltid äter på...) och sen den nya Wallanderfilmen. Ska nog unna mig lite godis med. Fast det gjorde jag igårkväll också. Kent hade köpt hem lite när han var och handlade, och jag var såå sugen hela kvällen så kunde inte låta bli. Dock med dåligt samvete :( Men men, idag förtjänar jag det! Säger vi...

Har inte så mycket mer att skriva och inga roliga bilder heller att visa tyvärr. Ute är det i alla fall fint väder - iskallt men strålande solsken. Dock verkar lite moln börja torna upp sig :( Det jobbigaste med kylan är att ingen handske/vante i den här lägenheten passar över gipset. I vanliga fall går det väl att klara sig utan men när det är såhär kallt får jag dra på en strumpa över handen, och hur galet ser inte det ut!? Iof sig ser det märkligt ut att bara gå med en vante också...

Whatever, jag klarar mig!
Nu ska jag göra mig i ordning, sen gå upp till bibblan och låna böcker och därefter ta bussen till jobb.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: gila

Vi? Mjoo... vi hade ju det. Men det var flera år sen sist jag shoppat så lite som denna månaden. Inte rätt jag vet, men alltid något. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback