Rätt okej

Kände att jag måste väl skriva ett inlägg nu snart så ni inte tror att jag fortfarande har dåliga dagar. Nu är dagarna bättre. Har precis varit ute o gått en timme ungefär samt duschat. I eftermiddag ska jag jobba på en av mina "favvo"-skolor, iaf en skola där jag varit många gånger och därför känner både barn och personal. Skönt! Hoppas de har fått reda på min brutna arm av vikarieförmedlingen bara...

I måndags var jag på röntgen, hos läkare samt hos arbetsterapeuten. Röntgen såg bra ut och det ligger rätt, så den 2 februari blir jag av med gipset. Gissa om jag längtar... Men när jag tar av gipset är skadan ungefär halvläkt och det kommer ta ca 2 månader från nu tills jag inte känner av skadan alls och kan använda armen obehindrat. Så vi får se hur det blir med dansen framöver, vill ju gärna gå.

I måndags hade vi också avslutning på kursen med redovisningar m.m. Det gick bra, tyckte jag! Missade dock halva dagen pga röntgen m.m. vilket var synd, hade varit kul att höra om allas temaarbeten.

Igår städade vi bort allt julpynt här hemma, så nu är det bara belysningen på balkongen kvar. Blir nog i helgen vi tar ner den, jag kan ju inte göra det själv direkt. Ser väldigt tomt ut på sina ställen i lägenheten men är rätt skönt med faktiskt. Tillbaka till det normala. Sovrummet är ursnyggt med våra nya sängkläder från IKEA.

Idag firar jag o Kent 27 månader ihop.. haha... vi firar nog inte så mycket, men alltid när det står den 14:e i almanackan så räknar man efter :P Dessutom e de ju kul om man kan lyxa till det på en vardag ibland, alltid kul att fira nåt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback