Så var det snö igen...

Jag kan nog inte minnas en vinter som denna sen jag var jätteliten eller nåt. Det är fruset varenda dag i princip, isarna ligger fortfarande tjocka sen en månad tillbaka och snön faller titt som tätt. Idag vaknade jag upp till en grådisig dag med regn i luften men nu har regnet förvandlats till snö och den leriga, blöta marken täckts av ett vitt snötäcke. Jag tror inte det blir så långvarigt denna gång, men ändå. Att det snöar lite från och till - bara sådär.

Ska snart iväg till skolan igen för ytterligare en föreläsning 13.15-15.00 och sen ska jag hem och köra ett konditionspass framför teven! Jag fick en träningsdvd med tidningen Iform som jag tog prenumeration på för att få en mp3-spelare... och tänkte först slänga dvd:n alternativt skänka bort den till Zandra men sen tog jag en titt på den, och fastnade för pulsträningen. Som aerobics, fast jag står själv o tränar... Så i eftermiddag blir det ett pass efter skolan. Känns nyttigt och bra. Just nu gör jag det för att må bra, vikten rasar tydligen just nu ändå. Vet inte varför men det var längesen jag vägde så lite som nu, nästan i somras tror jag. Knäppt. Kanske gör att min nya klänning sen i höstas passar igen, den satt perfekt när jag köpte den men efter första tvättningen kändes den väldigt trång på nyår (så valde en annan då..).

Nu måste jag nog rusa. Ska hinna på toa med och sen ligger föreläsningssalen nästan längst bort av alla. Usch. Vi ska va i Leonardo :(

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback