Sköna lördag

Äntligen lördag och helg igen. Idag var planerna att dansa till Black Jack i parken ikväll, men blev visst bara vi två så skippade det. Blir att äta god älgstek till kvällsmat och sen spendera kvällen framför handbollen :) Zandra kommer hit när som helst med!

Idag har jag gått två promenader, en med Camilla och Zandra och en med Kent. Rätt skönt ute idag trots regnande, men såå varmt! Haha, plusgrader för första gången på länge eller nåt. Dessutom har jag spelat bort en hundring på Annelie (typiskt att du varken vann eller kom på plats idag...) och njutit av doften av nybakade kanelbullar samt lyxiga chokladmuffins med mörka och vita chokladbitar i. Mums! Kent har verkligen varit på bakhumör idag.

Imorgon blir nog en lugn dag det med, har inga planer än. Känner mig lite lugn nu när jag har hittat, och köpt, den perfekta födelsedagspresenten till Kent! Helt glaaad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback