Tiderna förändras....

Låg vikt igår - hög vikt idag. Kan det kanske bero på pizzan vi åt igårkväll? Zandra o Camilla var så sugna så vi gick med på det. Åt lite mer än halva pizzan och idag visade vågen nästan 1 kg mer än igår. Märkligt. Fick ju äta upp resten av pizzan idag så frågan är vad den visar imorgon. Usch. Nej, ska inte tänka så. Var en himla god pizza faktiskt - även idag. Blir gott när man värmer den i ugnen istället för micron.

Annars pluggar jag flitigt idag. Har suttit från 8.00-12.00 och nu har jag en halvtimmes lunchpaus. Ligger ganska långt före mina beräkningar om hur mycket jag skulle läsa idag, så ska försöka hinna med en timmes promenad sen i eftermiddag.

Vi var ju på bröllop igår hemma hos Zandra (Bonde-Magnus och Emma på Tv4). Så vackert det var! Tänk om man kunde få någon att betala för ens bröllop så att man kunde få det så underbart... Emmas klänning var jättevacker, nästan en sån som jag skulle vilja ha och gud vad vackert och känslofyllt det var när hon sjöng till Magnus i kyrkan. Inte ett öga var torrt i Zandras lägenhet.

Det var de senaste nyheterna. Snart back to work...

Kommentarer
Postat av: gisela

Den rosa är också fin, men jag tycker den turkosa passar mig bättre tror jag. Modellen på klänningen är skitsnygg iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback