Semester - igen!


Himlen i onsdags kväll.. Ser rätt häftig ut!

Nu har jag en veckas semester igen. Underbart! Lite finare väder lovas framåt veckan med, får iaf hoppas på det. Vi ska strax åka till Kents föräldrar nu och fiska ikväll. Hoppas få grilla några abborrar, vi får väl se. Imorgon åker vi ner till pappa i Hässleholm och övernattar där. Sen åker vi vidare till Ven där vi ska cykla och bada på tisdag är det tänkt och därefter ner till mamma några dagar. Helgen spenderas i Halmstad för sommarens obligatoriska festarhelg i Peters sommarstuga! Fullt upp som vanligt...

I onsdags var det lillördag, vilket för ett par stycken betydde ett högre alkoholintag än vanligt. Jag var dock inte en av de två utan höll mig till vatten... hehe..

Vi grillade på balkongen, sen blev det plump och så småningom fyllespel för Camilla och Kent. Galningar :P


Träningsmässigt har veckan trots allt blivit riktigt bra. Ett besök på gymmet, där jag förutom styrketräning körde hårt på crossen, sedan en promenad, ett simpass på rekordtid (2 km, dvs. 80 längder, på 49 minuter) och 2 löppass - också där med ny rekordtid på 5 km-rundan. När vi var i simhallen utmanade jag dessutom min höjdskräck än en gång och lyckades på nåt mirakulöst sätt hoppa från 5:an! Vi dök från kanten och från 1:ans trampolin, hoppade från 3:an vilket jag nyss börjat våga och sen 5:an med. Snacka om att jag e stolt över mig själv :) Kommer dock aldrig förstå hur man kan hoppa från 10 meter. Sjuuukt högt måste det vara. Fick nästan svindel på 5:an så...


Bakade en ny sorts muffins igår; hallonmuffins med kanelhavretäcke. Mums!

Nu ska vi köra. Hoppas du får en bra vecka, kanske uppdaterar i veckan. Annars blir det väl efter nästa helg nån gång...

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha,ja lillördan va rolig :) Jag fastnade på bild oxå,ser ju rätt hyffsad ut iaf. Hoppas ni får en trevlig vecka. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback