Svensson, Svensson

Vi var och såg Svensson, Svensson i Kalmar igår och måste bara säga: se den! Skrattade konstant, framförallt andra akten. Låg dubbelvikt på stolen hahaha... Helt underbar!

I övrigt så var Halmstad underbart kul som alltid, utgång på lördagen på klassiska Mårtenssons där vi röjde loss på schlagergolvet och jag äntligen fick smaka min Fanta Rosé, vilket inte va så himla speciellt egentligen.. haha... Hade en riktigt rolig helg i superbra sällskap som vanligt. Enda felet på helgen var att jag drog på mig en förkylning, som bara blir värre och värre... (gårdagen i Kalmar har inte förbättrat den heller...) Kan knappt minnas när jag var så här förkyld senast. Men men, det går väl över.

Nu ska jag ta mig till jobbet. Hade sovmorgon idag, och imorgon också.. skönt efter att ha gått upp innan klockan sex två dagar i rad tidigare. Kent har åkt hem till sina föräldrar nu precis, så blir lite ensamt ikväll men vad gör det när jag ändå inte är hemma förrän halv sju, egentligen?

Ha en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Är också nyfiken på Fanta Rosé, har hört en del om den där blandningen :)

2009-07-25 @ 09:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback