Tappat gnistan?

Blir inte många blogginlägg nuförtiden. Hinner helt enkelt inte, eller orkar inte. Jobbar långa dagar så... Trivs i alla fall bra på jobbet så :)

I eftermiddag/kväll har jag haft en sån kanonkväll trots att jag är ensam hemma. Åkte från jobbet vid tre, sen in på gymmet för första gången på tre veckor (varit iväg, sen dunderförkyld osv...). Därefter hem och duscha, käkade lite mat, satte på mig mina nya shorts och kände mig döläcker i dem.. haha.. Får man göra det? Stack till willys och köpte massa goda grejer - tänk er själva när man står och lägger upp bara läckerheter som laxfilé, fetaost, pesto, avocado, lime, färsk ingefära osv.... Blir lite lyxmat senare i veckan. Därefter snabbt hem och in med varorna i kylen/frysen, så bytte jag om igen och mötte upp Camilla för en knapp timmes promenad ikväll igen (gick igår med). Sen jag kom hem har jag käkat upp mina morots- och gurkstavar samt dilldippa sen helgen. Mums!

Så här glad blev jag för en hole in one när vi spelade minigolf med Kents brorsa och dotter i lördags. Ungefär så jag känt mig idag med... haha!

Imorgon kommer Kent hem igen. Som jag längtar efter honom! Fast sover nästan bättre ensam.. :P haha! Sover som en stock så fort jag lägger huvudet på kudden. Skönt... Tänkte köpa en "Tycker om dig-"lott till honom men de var slut så han får en skrapkryss som överraskning när han kommer hem imorgon istället. Den är mycket roligare ändå så kanske var lika bra :) Sen ska vi grilla och äta supergod (förhoppningsvis) pastasallad till. Såg på "vad blir det för mat?" i söndags kväll och tänkte testa den pastasalladen som Morberg gjorde där.


En bild från vår promenad ute på Hissö i söndags. Halkade in på en liten skogsstig som visade sig vara ett strövarspår där ute, såå mysigt! Gick längs med vattnet hela vägen (på bilden sitter jag på en stam ovanför vattnet) och avslutade promenaden med fika vid slottsruinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback