Bilder från Timmernabben

Okej, nu måste jag börja bli mer positiv. Tänka bort allt. Så tänkte visa lite bilder från helgen i Timmernabben. Vi hade det alldeles underbart där, den mesta tiden. På lördagkvällen gick vi ut på promenad och det blev en hel del flummande och lekande nere på stranden, som ni ser på bilderna.

Kent "låtsashoppar" ut i havet...

Vi tävlade i vem som hoppade längst...

Men det är inte lätt att ta bra bilder...

Längre ner än så här vågade jag inte sätta mig i barngungan...


Men det var ändå inte lätt att ta sig ur...

Vi kände oss som barn på nytt!


Förutom allt flummande och lekande var där som vanligt väldigt fint nere i Timmernabben med.

Söta kalvar på vår cykelrunda

Den vackra naturen...

Massa vackra stenmurar på vår cykelrunda...

Här kan man vada över mellan öarna...

Naturligtvis åt vi massa god mat dessutom, och så åkte vi in till Kalmar en dag där det shoppades för fullt. I alla fall det som behövdes vilket var en bikini till mig och lite skjortor till Kent. Hade en härlig helg, förutom slutet...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va fina bilder. Ser så mysigt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback